zondag 27 juni 2010

BRUIDSTAART

Je kunt de digi stempel eigen maken door op het plaatje te gaan staan je rechter muis knop in drukken en dan opslaan als in te drukken, geef je stempel een naam en hij slaat hem op, op in de computer.
Deze bruidstaart zag ik elders op het web staan, en vond hem heel leuk om eens zelf te maken.
Hij is niet voor iemand bijzonders.
Uiteraard heb ik mijn eigen draai er aangegeven.


Informatie om zelf deze bruidstaart te maken: Je kunt bij google diverse patroontje verkrijgen van deze taart punten.

Maak alle taart punten en pimp hem dan naar eigen smaak.

hierbij een digi stempel van het bruidspaar.


1 opmerking:

  1. hoi hoi sandra, ik heb je gevonden, mooie taart
    ben ook maar even volger van je geworden.

    kom je ook eens bij mij langs wippen op mijn blog?
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen